歌多变,脑洞大

 
Bitter Heart - Zee Avi

轻松的小曲子,融合了旧年代的气息,吉他、萨克斯、夏威夷四弦琴组合而成的慵懒爵士音乐,非常适合咖啡厅。

→Zee Avi

季小薇,马来西亚的歌手、词曲创作者。因YouTube上的视频而倍受关注。

→出自Zee Avi

→歌词

Sun rays come down as seen  

阳光洒下

when they hit the ground, 

一路四散在地下

Children spinning around

孩童玩耍 转阿转

till they fall down down down. 

直到跌倒


I wait for you: it's been two hours now, 

我等著你 已经两个小时了

You're still somewhere in town, 

你还在城市中的某个地方

Your dinners getting cold. 

你的晚餐凉了


I rest my case you are always this late, 

无言以对 你总是这麼会迟到

And you know how much I hate  

你很清楚我最气

waiting around 'round 'round, 

你让我等 等 等 


Bitter heart, bitter heart tries to keep it all inside, 

心都凉了 心都凉了 还要藏起来 

Bitter heart, bitter heart shadows will help you try to hide, 

心都凉了 心都凉了 暗地比较好藏起来

Bitter heart, my bitter heart is gettin' just a little fragile,

心都凉了 我的心都凉了 变得比较脆弱了

Bitter heart, bitter heart of mine.

心都凉了 我的心都凉了


And then you come and tell me

然后你到了

the same reason as you did yesterday, 

用的是跟昨天一模一样的理由

So tell me whats her name. 

直接告诉我她的名字吧


Doo doo da dum, doo doo da dum, 

doo doo doo doo doo doo da da dum dum,

da da da da dum, da da da da dum, da da da da dum.


Bitter heart, bitter heart tries to keep it all inside

心都凉了 心都凉了 还要藏起来 

Bitter heart, bitter heart shadows will help you try to hide, 

心都凉了 心都凉了 暗地比较好藏起来

Bitter heart, my bitter heart is just getting a little fragile, 

心都凉了 我的心都凉了 变得比较脆弱了

Bitter heart, bitter heart of mine, 

心都凉了 我的心都凉了

of mine, of mine, of mine, of mine, of mine. 

我的心 我的心 我的心 我的心 我的心

More Music:Index

评论
热度(27)
Top

© 阿瑟纳斯 | Powered by LOFTER